Porr är oskadligt

Läste en av mina favoritbloggar om blev ledsen. Jag tycker att det är fel att rasera en hel värld genom ett inlägg. Mysan blev upprörd och sa till på skarpen! - till mig...
som nu ska skriva att det är bra. Jag har hittat något som är bättre än porr.
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=baadacdf-b4eb-4d18-9853-b35159d7cff4&from=SVSE_ifilm&tab=m1223030652059

En fågel attackerade mig idag. Den örfilade mitt öga med sin vinge. Trodde det var ett papper, alternativt en kaststjärna eftersom jag var i älvsjö. Fåglarna kommer ta över efter asiaterna. De är tillräckligt listiga för att fatta att man ska skita ner folk för att jävlas. Ett bi sket på mig en gång.


One love!
//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0