Slots

Det var ett tag sedan man drack slots guld. Hur kommer det sig?
men till huvudfrågan: är det bra?
Slots är gift. Ett sånt gift som kroppen behöver. Ett snällt gift. Det är bra och langarna får inte ge ut det till folket då vi överallt över hela sverige kan hitta slotsburkar längs gator, torg, åar, sjöar och inte minst, runt KC. Imorgon ska jag upp klockan 8. Det blir golf. Mitt fakking köp av 24 Xrays som ligger utanför KC håller mig uppe helt i onödan. Men kan använda den här tiden åt att reflektera dagen. Den sög. Jag är en positiv människa. Men vid en viss osynlig gräns blir man ledsen över det man inte uppnår / gör. Man blir besviken över det man gör, som ändå leder till det man inte gör. För det är exakt vad vi gör i KC och Älvsjö, inget.
slutsats: Det är inte vårat fel. Älvsjö har inget coolt centrum som vi kan stå och hänga mot. Älvsjö har inga snälla människor längre förutom allas små innre cirklar där allt ändå skapar centrum kring don juan eller rongedal som förövrigt har en homosexuell låt som låg på min mp3. Varje jävla morgon skulle den komma upp bland min "blanda-spår" morgonrit. Älvsjö är ett luder som inte har bräsat på bena så att det roliga kan komma. Det är en liten amish flicka som, även om hon skulle bräsa, skulle pubiset täcka grottan av lycka. Denna grotta av lycka finner jag i gratis, bra impulsgrejer. William finner det i Amsterdam. Allt det dåliga som kan sägas om älvsjö. Alla de dåliga människorna som finns i älvsjö tex 93orna. Man vill inte börja gråta, det är en vana. Vem fan ska man klaga på nu när hasse stängt sin kiosk, när gunnar vänder sin skylt fel, när gunnar är en arab som anställer blonda svenska tjejer, när till och med älvsjös träd har blivit luder av för mycket utspilld Idomin.
Ett hatbrev till älvsjö. De har gett upp det. approximat 5000 zigenare bor i Sverige. Det är en orealistisk fråga då jag satt i älvsjö station och såg 20 st på ett besök vid megagrillen. Vart är detta ställe påväg? Det finns inget slut. Vems fel är det?
De som känner mig skulle säga babbarna. Jag kan inte lägga skuld på dem. Jag skulle vilja ta ett folk som inte har ngn alls funktion: Zigenare. EXAKT! De har ju fan gått ut i tidningar om hur de blir dåligt behandlade. Ingen kommentar om det. Man borde skaffa en flickvän som inte förstår en (thai eller ngt) och bara fördriva sin tid och känna hur man dör snabbare av sjukdommar som inte fanns tidigare. Men antonio har tjing på det hela.

Aja, i de här stunderna då man reflekterar älvsjö, kan man alltid titta tillbaka. Vi har varit datornördar i älvsjö, vi har varit moppepojkar i älvsjö, vi har varit vandrafrånheronbiopojkar i älvsjö. Vart är vi nu? Vi är älvsjöpojkar utan en hobby. Men då tittar man på dany, han har spel och chilinötter
Magproblemen är en underrubrik...
förutom dany så försöker vi för dåligt. Snart kommer alperna.
NU kommer slutklämmen.

Om det var bättre förr, kan man om 1 år titta tillbaka på nu och säga detsamma om man inte haft en flyktväg. 18-år. Då har man grejer att göra utan att direkt planera. 17 års åldern är världens sämsta ruttna ålder. Slots skall inte drickas när jag väl är 18. Då dricker jag hellre 3,5or. Luder 3,5or...

aja hursomhelst. Blicka mot husby, sen älvsjö. Sen husby igen
Vad blundar man för? krig, svält, osv osv. Det vill säga omedvetet. På samma sätt skiter man i Husby eftersom det är sveriges rövhål. Det är skit. Det gör älvsjö jävligt bra.

Nu ska jag sova!
Någon har friserat fniss(a):):P

Bättre en rövbåge i röven än ett kukdoppat ölglas i munnen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

big up for the dave's

2008-11-17 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0