Z i en berörd form

Hej Dubbeldaftblogg och alla mina kära små sparvar.
Jag pluggade idag hemma hos marcos.
sen åkte jag hem.
Det ska inte fortsätta med en meningslös historia. Det ska handla om buddjodis.
Jag skulle powernapa i en halvtimma eller något sånt. Så hade jag jodis i. Jag somnade med skiten och nu är min läpp och tandkött som världens värsta, förtärda, slita fladderfittan. Det känns som sandpapper!
Dagens uppfinningsidé: Skapa en hudkräm för snusberörda områden. Will, du vet att jag kan det där med bra hudcreeemer.
Majkel använder shorts nu på vintern. Han är osmart.
Ska på födelsedagskalas imorgon till en i min klass. Hon kommer bli så glad över presenten jag och Mr Marcos köpte. Den var stor bred som ett fucking stolsben och svart. (Resten lämnad åt fantasin).
Sen så skrev vi med stearin på den inpacketerade skolådan och sen ett till paket.

Dagens dröm: Få droppa stearin på gustavs lena stjärt.
Dagens happymoment: Jag snackade med markus roupe i förrgår. Vi gick igenom det morgonliga buddjodishumöret. Man måste ha en jodis på busen. Om man ler på tunnelbanan smittar det sig, och alla blir glada, förutom Haitam... he´s ice-cold killer. HBE-glas för klockor. Haitam Bright eyes.

"Alla vill leva längre, men ingen vill bli gammal."
eller omtolkad
" Alla jodisar vill inte bli förtärda, men de får inte bli sketna"


///ZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0