Säger bara: Bättre med en buddjodis under läppen, än utan buddjodis en kväll eller något sånt

Hej :(

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag sitter här....
UTAN mungodis. Det är helt crazy. Kanzke zka man sluta eller? hahahahahahha som david nämnde på sms idag. vi kom fram till att vår vänskap består av 40 % mungodis. Vårat umgänge snackar om mungodis, cippa eller i bra fall xbox spel. samt porr.

Det blev lite fel med veckans p-rulle. Pirates II även kallad dräparen-av-de-andra-filmerna, är ute. Helt sjukt, har hypat alla i min klass om den. Ska se den på fredag med Bloodz 127 och 125.(missuppfatta inte, vi är inte lika hårda som vårby bloodz) Gustav kom med ideen om att vi skulle se den hos honom. Jag vet inte om han uppfattade frågan, men det lät bra.
Jag och daft var i KC igår, som tidigare har blivit nämnt. Med hallickpuffen kan inget gå fel.
Jag och Nico tog en promenad igår med kodspråk cancerpinnar. Vi hade jodis. När man talar om de gamla goda tiderna, så tittar jag en dag tillbaka. Det var då man log, det var då, 12 timmar senare man dog, inombords...
Aja imorgon kommer jag darra hela vägen till skolan om jag inte träffar dussidick eller ngn på bussen som kan leverera buddjodis.
Vilken jodis är er favorit?

Det var iallafall kallt igår, jag och david langade fjällräven vinterjackor - fjällräven. Fast vi var ändå kattiga.
LIVE ACTION 125!
Jag gick ner från pendeln idag efter skolan. Gissa vad jag ser? Jo förra veckans modell/outfit som står med x antal brorsor + en fett kattig brud. I <3 när brudar e fett uppkäftiga, det finns inget stiligare. Till poängen, ja det var bråk. Det var 2 kärringar som blivit upprörda över att den fett kattiga bruden lekt i rulltrappan(säkert tryckt på stop) det blev helt vilt och det slutade när en som jag inte vågar nämna vid namn i rädsla för att få en kaststjärna på mig (valdemar) kom. Stor människa säger jag, stor och stilig. Då gick kärringarna, varför? Its a gipsy thing....

-Fylleri är frivilligt vanvett

Arrividerci
, Tschüs och god natt
Peace, love, utnyttjing


// Z

Kommentarer
Postat av: nic

lev tung, dö ung kom till himlen som en kung

2008-10-03 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0