säger bara, kanelbulle

först och främst, FÖRLÅT för dålig update från mig (nico)
ska bättra mig, men eftersom jag har vart så dålig, så klämmer jag till med en riktig rackare.

BILDER från KOMMANDOCENTRALEN.
INFO OM ANTONIO.
EXTRAMATERIAL PÅ Z.





Z & Nico myser i sängen



Micke_cool_91 gör vad han ska i KC.


Ännu en effekt/porrbelysning/mysfaktor



jadu



det är där det händer


Z's mage





Antonio

en härlig italienare på 17 år. gillar orakat, asiatiskt och sådana små flickor som tål lite.
DVS att dom är lite "kantstötta". Han ringder mig idag, när jag är hemma i serbens HQ
och är orolig för att han har fått virus. Han fick upp gay/fetisch porr (som att det har vart något problem förut..)
Senare på kvällen, när jag befinner mig i kommandocentralen tar min dammiga mobil emot ett sms där det
står att han har löst problemet. Han behövde bara ta bort 50gig porr.. Det säger lite om den killen, fast söt är han.



EXTRAMATERIAL PÅ JUGGEN









Det var väl allt för idag.. FAN jag måste börja videoblogga.

"Alla tjejer vill, bara man tvingar dom så.." Shire på MTV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0