morgon stund med jodis i mun..

idag bär det av för en redig jävla skoldag. för att sedan träna MMA och bli sönderslagen..

Jag känner nu att min frukost var av hög kvalité då jag åt marabou digistive och drack juice, pga att min judefamilj inte äger något bröd.. funderar på att sälja en bil och köpa bröd för pengarna.. jävla finanskris, vart är barack bogodesantema obama när man behöver honom..?

Idag ska jag trotsa Jensens oskrivna regler, JAG SKA HA MJUKISBYXOR och jag ska glänsa.
Det är ett par riktigt Vaepiga mjukisar också, ett par svarta adidas med strecken på sidorna.. klassiska old-school som va respekt i vårberg, men här kör dom andra grejer :)

nu måste jag gitt till LE BUSS...

puss på ryggen


NICOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0